Kdo jsem a proč píšu blog?

Vítejte na mém blogu! :)

Jsem dvacetitříletá holka, která se snaží dělat vše, co jí baví, a proto můžete právě teď číst tyto řádky. K založení blogu mě přivedl hlavně zájem o zdravý životní styl, jak výživu, tak cvičení, a vše s tím spojené, ať už se jedná o články o cvičení ve fitku, doma, recenze na různé doplňky stravy či sportovní oblečení, články o výživě a spousty dalších. Články budu tedy směřovat spíše k těmto tématům. Můžete zde ale také občas očekávat mé myšlenkové výlevy a různé zamyšlení týkající se jakéhokoli tématu, které bude zrovna aktuální v mém životě nebo mě prostě jen tak napadne.

A co víc o mě?
Jsem ve 4. ročníku na oboru aplikovaná mechaniky na univerzitě v Ostravě, takže mě baví matematika a asi jsem spíš typ uvažující racionálně, než abych se řídila tím, co mi "říká" srdce :D. I přesto jsem zastáncem pozitivního myšlení, se kterým se to ale nemůže přehánět (jako asi se vším, co člověk dělá). Mám ráda motivační a seberozvojové knížky, takže mě v autobuse  nebo ve škole skoro vždycky uvidíte s nějakou takovou v ruce. 
Pokuď byste mi dali na výběr mezi psem a kočkou, volím kočku. Babička měla a pořád má na dvorku minimálně jednu kočku a mě od mala fascinovala jejich povaha, že mají tak nějak všechno u prdele, což já občas nedokážu. Některé věci až moc řeším a dokážu se vystresovat i z maličkostí. Jako třeba napsání prvního článku na tento blog, ke kterému jsem se dokopávala pár dnů, protože nikdy nebyl "ten správný čas" :D. Což je celkem bullshit. Kdyby měl každý čekat na ten správný čas, tak taky dneska nemáme třeba ani žárovku, protože by si Edison celý život říkal, že ještě není ten správný čas. Celkem bullshit co? Já to říkala :D. Takže nečekejte na správný čas, protože ten je teď!

Tak to by myslím k mému představení stačilo. Pokud vás můj styl psaní, myšlenky nebo názory zaujaly a ztotožňujete se s nimi, tak budu ráda když mě budete sledovat na instgramu: https://www.instagram.com/ann_fromannsdiary/.

Mějte krásný den! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pár tipů, jak být více produktivní

Tipy na podcasty

Jak nám strach ničí naše sny